Kupující si příliš dlouho koupit dům - to je to, co se děje na trhu s nemovitostmi

Ať už jsou lidé pevně odhodlaní nebo neustále nerozhodní, existuje nesporný fakt: kupující nových nemovitostí si na svůj vysněný domov najdou 124 hodin a kupují ho. Na základě analýzy založené na vzorku 2 000 potenciálních kupců bylo zjištěno, že před podpisem kupní smlouvy je zapotřebí více než 10 dnů.

Co však závisí na tomto dramatickém nárůstu času mezi fází před nákupem a skutečným nákupem?
Obecně se jedná o postoj vyplývající ze základní nejistoty. Snad národy, v nichž se tento jev koncentruje, nezaručují úroveň transparentnosti, která by investorům umožnila učinit tento krok v naprostém klidu a klidu.

Jak mohou prodejci tuto situaci zvládnout? A především, jaké by mohlo být řešení, které by jim umožnilo segmentovat vlastní poptávku, aby se vyhnuly těmto zastaveným fázím?
Pro podporu rychlejšího setkání mezi nabídkou a poptávkou je nutné zahrnout do reklamy co nejvíce podrobností, aby byl zaručen celkový přehled, který může vytvořit jasný a snadno srozumitelný obrázek pro všechny budoucí majitele domů.

Podle statistických zjišťování totiž především nové Millennials, o nichž víme, že dominují globální scéně trhu s nemovitostmi, spočívají na těch detailech, které by mohly být při výběru a volbě nemovitosti extrémně diskriminační.

Kupující ve věku od 21 do 29 let si před volbou nemovitosti věnují velkou pozornost podrobnému rozboru každého detailu nemovitosti, a to ve fázi před nákupem. Méně času místo toho používají portfolia mužů ve věku od 30 do 39 let, možná právě proto, že se jedná o více hrozící potřeby dané jak věkem, tak i povinnostmi omezenými na pracovní a / nebo rodinnou sféru.

Podle předchozího průzkumu by bylo pro kupující a rychlejší pro prodejce užitečnější trávit více času hledáním a priori na detailech nemovitosti, než na fyzické návštěvě toho samého, pokud již na začátku nejsou všechny přítomné. podmínky, které poskytují uspokojivý obraz daného domu.

Dobře pochopíte, že klíč všeho přitahuje myšlenky a konkretizaci v domě vašich snů.

Nejistá ekonomická situace na celém světě, vyvolaná globální krizí, povzbudila kupující z celého světa, aby si vybrali nemovitosti s kritičtějším duchem, které by hypoteticky mohly uspokojit jejich potřeby.


Důvod proč, slavný 124 hodin času, zvyklý na výběr, nejsou příznakem krize na trhu s nemovitostmi, nebo neschopnost prodejců dokonale se spojit s poptávkou straně. Vše ale vychází ze silné „zralosti“, která je v portfoliích budoucích kupujících, a která před tím, než učiní takový důležitý krok, chce, aby se ujistila, že na to mají všechna správná pověření!

Vyhledávání v programu Realigro

 

    účet Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preference

      Pro lepší využití stránek Realigro si nastavte své preference ohledně jazyka, měny, čtverečních metrů nebo čtverečních stop.

      Set se Nezobrazovat znovu
    BB