Sanace v New Yorku: když se zrodí nejstarší čtvrti

Když hovoříme o přestavbě, obvykle odkazujeme na dekadentní budovy a stavby, které jsou nyní považovány za demodé v souladu se současnými standardy. Nejstarší oblasti metropole nebo oblasti, která sahá do minulosti, jsou přestavovány.

 Ale co kdybychom vám řekli, že finanční srdce jednoho z nejznámějších měst světa, New Yorku, zcela mění své vlastnosti a cíle použití? Jedinečná ulice Manhattanu, která je nesporným protagonistou, prochází významnými změnami, pokud jde o přestavbu mnoha kanceláří, přeměněných na soukromé rezidence.

Uzávěrka prací je 2020.

Co tento projekt podrobně zahrnuje?
Myšlenka vychází z naléhavé potřeby reagovat na stále silnější poptávku, která souvisí s novými obyvateli, kteří exponenciálně rostou a museli hledat nové nemovitosti, v nichž by se měli usadit. Rekonstrukce bude zahrnovat 51 podlaží s 556 byty včetně ateliérů, čtyřpokojových bytů a penthousů, celkem pro 174 000 m2 komerčních prostor. Bezprecedentní změna místa určení, v jedné z nejznámějších oblastí celého velkého jablka: Wall Street

Několik společností se rozhodlo dát svůj podpis těmto projektům nespornou důležitost, přidávat služby určité úrovně do „volného času“ a „fitness“, což těmto obchodům zaručuje komerční hodnotu, mnohem více vysoká.

Skutečná vlna změn proběhla již v 70. letech, ale ještě výraznější obrat se datuje do 11. září, den bohužel ve světových dějinách nezmazatelný.

Za poslední desetiletí dosáhly investice do zařízení i nemovitostí 30 miliard dolarů a zdvojnásobily je. Zdroje financování jsou určeny pro většinu zahraničních, ale víte, kdo by se takového ambiciózního projektu nechtěl zúčastnit?
Mezi nejrůznější technologické společnosti se zmiňuje Spotify, Condé Nast a WeWork.

Tato přeměna z kanceláří na obytné budovy umožnila převod přibližně 62 000 nových obyvatel do New Yorku. A to není vše. Vzhledem k tomu, že podle statistických údajů se zdá, že rezidenční trh roste jak na straně poptávky, tak především na straně nabídky.

Připomínáme, že jak je známo pro milovníky teritoriálního marketingu, čím více je oblast dobře artikulovaná, pokud jde o infrastrukturu, tím více se zvyšuje atraktivita, což zaručuje značnou ekonomickou návratnost.

Souběžně s růstem konkurenčního potenciálu této oblasti také rostou a zvyšují hodnotu struktury v této oblasti, což zahrnuje jasný ekonomický výnos pro celé město.

Co říci, zdá se, že se velké jablko rozhodlo rozšířit a zlepšit z kvalitativního i kvantitativního hlediska. Doufáme, že tato radikální změna může bez přerušení pokračovat v následujících letech bez jakékoli fáze zatčení!

Vyhledávání v programu Realigro

 

    účet Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preference

      Pro lepší využití stránek Realigro si nastavte své preference ohledně jazyka, měny, čtverečních metrů nebo čtverečních stop.

      Set se Nezobrazovat znovu
    BB