Volba vlastností: protože umístění ovlivňuje tolik pro seniory

Umístění nemovitosti obecně vypadá, že má dvě hlavní možnosti: vybrat jeden nejaktivnější a centrální oblasti města, nebo ty periferní. Jinak, pokud se odkazuje na povahu místa, potenciální investoři orientují svá rozhodnutí na základě blízkosti - vzdálenosti od moře nebo od hory.
Podle průzkumů, které uvedli hlavní ekonomové, pro seniory, kteří si chtějí koupit nemovitost, nebo jako druhý domov, nebo jako definitivní místo pro pokojné strávení let odchodu do důchodu, má umístění majetku zásadní význam.
Ale jaká jsou čísla omezená na tento výběr?

Hovoříme o 56% investorů, kteří řídí svou volbu na základě lokalizace. Kromě tohoto prvku, který má jistě zásadní význam, identifikujeme i další kritérium: přístup týkající se dostupnosti. Významný faktor se ve skutečnosti jeví jako zásadní pro výše uvedená rozhodnutí. Trh nemovitostí závisí především na schopnosti investorů k němu přistupovat prostřednictvím příspěvku vlastního investičního kapitálu. S touto koncepcí úzce souvisí cenová páka.
Cíl starších kupujících má ve skutečnosti širokou finanční a finanční dostupnost, aby byla zajištěna poměrně rychlá návratnost z hlediska kapitálu a neméně důležité zúžení rozsahu stále rostoucí poptávky.

V tomto zjevně jasném rámci je vhodné identifikovat postoje, které vedou budoucí investory k výběru a nákupu jejich vysněného domova, takže jak může být jejich analýza užitečná pro vývojáře.

Je definováno, že třetího věku, "rostoucí" trh ", jak je stále obtížnější pochopit zvyky senior kupujících.
Zatímco u Millennials je snazší pochopit jejich sklony, vzhledem k tomu, že mnoho záleží na trendech této chvíle, pro starší osoby je situace diametrálně odlišná.

Novinkami jsou ve skutečnosti příležitosti a pohodlí vytvořené speciálně pro zlepšení životních podmínek této věkové skupiny, která zřejmě prožívá novou mládež.
Ve skutečnosti, pokud dříve klidnější, obvykle nekontaminované a extrémně přírodní oblasti byly v pozoru nadřízených investorů, nyní byla lokalizace soustředěna do kulturně aktivních oblastí a také přeplněna mladými lidmi.

Při analýze území a možné nemovitosti, která má být vybrána, již neexistuje kognitivní zařízení, protože se vyvíjely potřeby tohoto cílového trhu.

Podstatnou pomocí jsou místní instituce, které mohou být mluvčími a nasměrovat zájmy kupujících, čímž se poptávka stává stále více homogenní, aby zajistila, že nemovitosti budou více pozorné a budou odpovídat potřebám investorů.

Rozmanitost a kapacita pro podniky jsou proto základem území, které umožňuje vlastníkům nemovitostí najít dokonalou poptávku po stále rozmanitější nabídce.

Vyhledávání v programu Realigro

 

    účet Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preference

      Pro lepší využití stránek Realigro si nastavte své preference ohledně jazyka, měny, čtverečních metrů nebo čtverečních stop.

      Set se Nezobrazovat znovu
    BB