Milénia jsou nejobtížnější zákazníci: proto
Jak víme, v průběhu let se lidské potřeby vyvíjely v souladu se společností. V každé oblasti, v každém sektoru se návyky každého z nás radikálně změnily, často se měnily podle referenčních věkových skupin.
Rodinný muž bude při výběru nemovitosti potřebovat velký majetek, snad v blízkosti školních budov nebo rekreačních zařízení vhodných pro děti. Bude zde několik nemovitostí, které upoutají pozornost starších lidí, kteří se touží po pokojném trávení svého odchodu do důchodu, volí vlastnosti, které nejsou příliš velké, ale pohodlné a funkční.
Kapela, o které jsme se dosud nezmínili, je ta, která staví celý realitní sektor do krize: do tisíciletí. Poté, co nedávno vstoupili do našeho sektoru, se objevují právě kvůli specifickým potřebám, které vyjadřují s ohledem na ostatní výše uvedené kategorie.
Průzkum provedli někteří odborníci v oboru, Američané, a výsledky byly následující. Tisíce let, které se používají k objednávání a rušení tzv. Jízd na koni a dodávkách jídel na jejich telefonech, protože nejsou zvyklé podepisovat dlouhodobé smlouvy, nemohou ze zřejmých důvodů vnímat svůj osobní závazek, pokud se týkají u realitního agenta.
Postoj, který, i když se zdá být irelevantní, ve skutečnosti do značné míry ovlivňuje vztahy a především přístup, který má člověk k hypotetickému partnerovi nebo samotnému agentovi.
Zásadní problém spočívá v tom, že tento cílový trh nelze brát v úvahu, vzhledem k tomu, že se jedná o lhostejné pásmo. Ve skutečnosti je asi 35% sektoru nemovitostí obsazeno poptávkou, mladými investory. Kromě čistě numerické hodnoty statistiky ukazují, že kupní síla tisíciletí je jasně vyšší než pravděpodobný konkurent patřící do podobného rozmezí.
Jak uvedl Kelman, odborník, který provedl tuto analýzu u první osoby, „„ Je nutné najít správný způsob, jak přizpůsobit službu návrhů nemovitostí světu na vyžádání, ve kterém v současné době žijeme. Plně hlášeno v digitálním měřítku. Nyní bude tedy prvořadé důležité organizovat agenty v různých týmech, schopných vyvinout konzultační přístup k výzvám přístupnosti, zásadní význam pro tolik kupujících domů, formovat kompetentní agenty ze všech. ““
Krásná výzva, která spojuje dovednosti s naléhavou potřebou, se musí co nejvíce přiblížit novým potřebám vyjádřeným stále širším segmentem a zároveň stále více se vyvíjet.
Dosud není známo, jak by se tyto sklony mohly dále měnit. Důležitou věcí, abychom byli úspěšní, je být schopen předvídat změny a především je co nejlépe tlumit. Abychom objevili něco více, musíme jen počkat, než se vydáme na cestu, a pochopit, jak a jak moc se mohou tržní trendy změnit díky novému segmentu, který vytlačuje celý svět cihel!
Rodinný muž bude při výběru nemovitosti potřebovat velký majetek, snad v blízkosti školních budov nebo rekreačních zařízení vhodných pro děti. Bude zde několik nemovitostí, které upoutají pozornost starších lidí, kteří se touží po pokojném trávení svého odchodu do důchodu, volí vlastnosti, které nejsou příliš velké, ale pohodlné a funkční.
Kapela, o které jsme se dosud nezmínili, je ta, která staví celý realitní sektor do krize: do tisíciletí. Poté, co nedávno vstoupili do našeho sektoru, se objevují právě kvůli specifickým potřebám, které vyjadřují s ohledem na ostatní výše uvedené kategorie.
Průzkum provedli někteří odborníci v oboru, Američané, a výsledky byly následující. Tisíce let, které se používají k objednávání a rušení tzv. Jízd na koni a dodávkách jídel na jejich telefonech, protože nejsou zvyklé podepisovat dlouhodobé smlouvy, nemohou ze zřejmých důvodů vnímat svůj osobní závazek, pokud se týkají u realitního agenta.
Postoj, který, i když se zdá být irelevantní, ve skutečnosti do značné míry ovlivňuje vztahy a především přístup, který má člověk k hypotetickému partnerovi nebo samotnému agentovi.
Zásadní problém spočívá v tom, že tento cílový trh nelze brát v úvahu, vzhledem k tomu, že se jedná o lhostejné pásmo. Ve skutečnosti je asi 35% sektoru nemovitostí obsazeno poptávkou, mladými investory. Kromě čistě numerické hodnoty statistiky ukazují, že kupní síla tisíciletí je jasně vyšší než pravděpodobný konkurent patřící do podobného rozmezí.
Jak uvedl Kelman, odborník, který provedl tuto analýzu u první osoby, „„ Je nutné najít správný způsob, jak přizpůsobit službu návrhů nemovitostí světu na vyžádání, ve kterém v současné době žijeme. Plně hlášeno v digitálním měřítku. Nyní bude tedy prvořadé důležité organizovat agenty v různých týmech, schopných vyvinout konzultační přístup k výzvám přístupnosti, zásadní význam pro tolik kupujících domů, formovat kompetentní agenty ze všech. ““
Krásná výzva, která spojuje dovednosti s naléhavou potřebou, se musí co nejvíce přiblížit novým potřebám vyjádřeným stále širším segmentem a zároveň stále více se vyvíjet.
Dosud není známo, jak by se tyto sklony mohly dále měnit. Důležitou věcí, abychom byli úspěšní, je být schopen předvídat změny a především je co nejlépe tlumit. Abychom objevili něco více, musíme jen počkat, než se vydáme na cestu, a pochopit, jak a jak moc se mohou tržní trendy změnit díky novému segmentu, který vytlačuje celý svět cihel!