Nabídka a poptávka v maloobchodě: změny

Maloobchodní segment podstoupí velmi silnou změnu. Na straně poptávky, ale také na straně nabídky. V celé Evropě jsou problémy a budou. Ale to není smysl. Změny se budou týkat zejména oblastí kolem tzv. „Nákupních ulic“. Ale abychom získali jasnější obrázek o situaci, rozhodli jsme se více zaměřit na toto téma. Poté, co podrobně analyzujeme studie nahlášené odborníky, naznačujeme změny související s tímto sektorem.
Začněme odpovědí na nejoblíbenější otázku. Jaké budou důsledky, které budou mít dopad na maloobchod vedle nejluxusnějších nákupních ulic?

Nejprve je třeba rozlišovat tři kategorie silnic: silnice masového trhu, luxusního a cenově dostupného.
V prvním případě mluvíme o rozmanité povodí. Což znamená, že bude však nutné udržovat dostupnost nemovitosti tak, aby omezovala poptávku ve stávajících strukturách. A v některých případech je rozšířit. Předpokládá se tedy zvýšení nabídky.
Ve druhém případě však, jak je známo, se mluví o nedotknutelném segmentu. Maloobchod související s luxusními nákupními ulicemi se pravděpodobně nezmění. Elitní zákazníci nebudou chybět, protože tento segment způsobuje 80% objemu prodeje v každé zemi.

Na druhé straně je poslední kategorie nejméně analyzovaná. Nejméně zřejmé. Hovoří se o nákupních ulicích, které zaujímají specializované značky, které jako takové jsou mimořádně citlivé na změny.
Stručně řečeno, dojde ke změnám, ale do jaké míry? Hlavním problémem je ten, který souvisí s dimenzionálním aspektem. Fixní náklady na udržení komerčního prostoru důležité plochy v provozu jsou vyšší než standardní náklady. Řešením bude pohybovat online a ovlivňovat svět offline (a tedy i nemovitosti).
Ve skutečnosti není úplné uzavření mnoha podniků vyloučeno. Není možné lokalizovat více či méně akutní krizi, pokud jde o maloobchod, mezi různými evropskými a mimoevropskými zeměmi. Je tomu tak proto, že šíření značek, zejména těch nejznámějších, je rozšířeno přes hranice poměrně homogenním způsobem.
Závěrem lze říci, že se předpokládá výraznější změna cenově dostupné a hmotnosti (ta se obtížně rozeznává vzhledem k velikosti poptávky).

Doufáme, že toto kritické období bude pro trh s nemovitostmi co nejúčinnější (s přihlédnutím také k segmentu maloobchodu). V tuto chvíli se očekává návrat k normálu, dokonce i postupný.
My v Realigro budeme i nadále průběžně aktualizovat své čtenáře, abychom mohli analyzovat nemovitosti nejen na trhu s pronájmy a rezidenčním prodeji. Ale také pro všechny zjevně sekundární aspekty nemovitostí, které však, jak jsme viděli, představují kontaktní místo pro celou společnost.

Vyhledávání v programu Realigro

 

    účet Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preference

      Pro lepší využití stránek Realigro si nastavte své preference ohledně jazyka, měny, čtverečních metrů nebo čtverečních stop.

      Set se Nezobrazovat znovu
    BB