Tisíciletí rozrušili luxus

V předchozích sloupcích jsme několikrát hovořili o fenoménu „Millennials“. Pro ty, kteří je nesledovali, jsou Millennials jednoduše mladí lidé dneška, kteří novými způsoby a návyky rozrušují všechna odvětví. Včetně realitního trhu. Do té míry, že v mnoha zemích, jako je Španělsko nebo Německo, byly provedeny četné intervence, které umožňují mladým investorům snadněji dosáhnout vlastní bytové nezávislosti.

Pokud tedy mluvíme o generaci Z, myslíme jen na malé změny, které v dnešní společnosti dělá, mýlíme se. Klíčový sektor nemovitostí, luxus, ve skutečnosti právě probíhá a nadále probíhá právě kvůli tomuto novému dílu populace. Stále více a více rozhodující v sociálních, ale i ekonomických evolučních procesech. V našem případě se v dnešním sloupci pokusíme analyzovat situaci v USA týkající se luxusních nemovitostí.
Takže pokud jste připraveni, můžeme začít!

Předpokládáme, že i luxus prošel důležitými změnami. Nejprve z hlediska cen. Luxusní segment ve skutečnosti v některých zemích zaznamenal z ekonomického hlediska skutečné propady. U jiných pokles dostupnosti nemovitostí na trhu. Zjevný účinek, aby se zabránilo extrémní devalvaci cihel. Pokud tedy pandemická nouzová situace zasáhla i pilíř, jako je luxus, nebudete překvapeni, kdyby tuto změnu z velké části způsobili Millennials. Podívejme se na data.
Pokud dříve Millennials upřednostňovali podpis leasingu, nyní v Americe představují 38% kupujících luxusních nemovitostí. Doslova rozcházejí myšlenku předků. Ten, který mladí lidé, ale i více dospělých raději nejdříve kupují domy za nízké ceny, a poté je obohacují a upravují, až dosáhnou silné ekonomické stability.
Podívejme se ale společně, která jsou nejoblíbenějšími místy mladých investorů. Nejprve slunečná Kalifornie, následovaná Floridou.

Dvě oblasti známé svými přírodními krásami, ale také přítomností mnoha čtvrtí a měst, kde jsou životní náklady velmi vysoké. Zdá se však, že to pro mladé lidi nejeví problém. Vědci dále zdůrazňovali další zásluhy pro Millennials. To, že jde o nejvzdělanější generaci díky současné ekonomické prosperitě (navzdory krizi). Možnost bezplatného vzdělávání, ale také americké myšlení investovat od raného věku do budoucích vysokých škol svých dětí, vedlo k narození generace, která si je vědoma svých schopností. A především dychtivý být co nejdříve nezávislý.

Také vám připomínáme, že Millennials je asi 72 milionů Američanů, jedna z největších skupin obyvatelstva, kteří se připravují na ponoření do světa práce a vyjednávání. Jak se bude situace vyvíjet? Během čekání vás necháme s touto pozitivní zprávou, kterou nám dali mladí kluci, kteří se učí růst jen malými malými kroky v luxusní nemovitosti! Během čekání na další informace nás sledujte na našich portálech!

Související příspěvky

Vyhledávání v programu Realigro

 

    účet Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preference

      Pro lepší využití stránek Realigro si nastavte své preference ohledně jazyka, měny, čtverečních metrů nebo čtverečních stop.

      Set se Nezobrazovat znovu
    BB